Mystery calling & E-mailing

Bij Call Care gebruiken we onze ervaring ook om bedrijven te ondersteunen met advies over de afhandeling van hun klantcontact. Door onze ervaring hebben we scherp in beeld wat er nodig is om klanten optimaal, vriendelijk en professioneel te woord te staan. Wij bedienen dagelijks bedrijven uit de meest uiteenlopende branches, diverse klantenservice, recepties en andere afdelingen.

Ervaren klanten de communicatie van uw bedrijf niet als klantvriendelijk? Hoort u negatieve berichten van klanten over telefoongesprekken? Verschijnen er negatieve reviews van uw bedrijf op het internet? Het kan lastig zijn om goed te achterhalen wat hier de oorzaak van is. Tegelijkertijd is het essentieel om dit soort signalen serieus te nemen.

Call Care kan u helpen om beter inzicht te krijgen in het functioneren van uw eigen collega’s op het gebied van klantcontact. Hoe klantvriendelijk en geduldig gaan uw collega’s te werk? Volgen zij de afgesproken procedures op? In goed overleg met u stellen we een plan van aanpak op om dit door middel van test cases te toetsen, zowel telefonisch als digitaal.

Het uiteindelijke doel is om te zorgen dat uw klanten optimaal geholpen worden, op een vriendelijke en professionele manier. Ons onderzoek leidt tot een advies over het verbeteren van het klantcontact van uw bedrijf. Neemt u dus gerust en vrijblijvend contact met ons zodat wij u meer kunnen vertellen over de mogelijkheden.

meer diensten nodig?
Neem contact op voor informatie
of vrijblijvende offerte

Heeft u een vraag?

Bel ons op: (010) 280 33 33

Of laat ons u terugbellen: BEL MIJ

BEL ONS