Mystery calling & E-mailing

Bij Call Care gebruiken we onze ervaring ook om bedrijven te ondersteunen met advies over de afhandeling van hun klantcontact. Door onze ervaring hebben we scherp in beeld wat er nodig is om klanten optimaal, vriendelijk en professioneel te woord te staan. Wij bedienen dagelijks bedrijven uit de meest uiteenlopende branches, diverse klantenservice, recepties en andere afdelingen.

Ervaren klanten de communicatie van uw bedrijf niet als klantvriendelijk? Hoort u negatieve berichten van klanten over telefoongesprekken? Verschijnen er negatieve reviews van uw bedrijf op het internet? Het kan lastig zijn om goed te achterhalen wat hier de oorzaak van is. Tegelijkertijd is het essentieel om dit soort signalen serieus te nemen.

Call Care kan u helpen om beter inzicht te krijgen in het functioneren van uw eigen collega’s op het gebied van klantcontact. Hoe klantvriendelijk en geduldig gaan uw collega’s te werk? Volgen zij de afgesproken procedures op? In goed overleg met u stellen we een plan van aanpak op om dit door middel van test cases te toetsen, zowel telefonisch als digitaal.

Het uiteindelijke doel is om te zorgen dat uw klanten optimaal geholpen worden, op een vriendelijke en professionele manier. Ons onderzoek leidt tot een advies over het verbeteren van het klantcontact van uw bedrijf. Neemt u dus gerust en vrijblijvend contact met ons zodat wij u meer kunnen vertellen over de mogelijkheden.

Klantenservice

Op het gebied van klantenservice kunnen we u ondersteunen met de volgende diensten:

Helpdesk

Samen kunnen we uw helpdesk optimaliseren. Dat doen we op twee manieren: de pieken in het telefoonverkeer opvangen en de productiviteit van uw helpdeskmedewerkers verbeteren.

Hoe werkt onze helpdesk?

Doordat we al veel helpdeskafdelingen ondersteunen, behandelen onze medewerkers de meeste telefoontjes snel, effectief en vriendelijk. De activiteiten die we uitvoeren lopen uiteen; van informatie verstrekken over uw product of dienst tot het verrichten van eenvoudige handelingen in een backoffice-systeem. Als onze medewerker de vraag niet direct kan beantwoorden, zet die deze door naar een specialist in uw organisatie. Op die manier kunnen de specialisten meer tijd besteden aan lastige vraagstukken, waardoor de kwaliteit van de hele dienstverlening verbetert.

Bovendien richten we de helpdeskfunctie in ons ICT-systeem zorgvuldig in, zodat de informatie makkelijk toegankelijk is voor onze medewerkers. Om die informatie actueel te houden, hebben we intensief contact met u als opdrachtgever.

Hoe bereiden van onze helpdesk voor?

Een intensief introductietraject bereidt onze helpdeskmedewerkers voor op hun taak voor uw bedrijf. Ze leren bijvoorbeeld de belangrijkste terminologie uit uw vakgebied kennen, welke beleving u wilt uitstralen met het product of de dienst en wat de antwoorden zijn op de meest gestelde vragen. Om onze medewerkers scherp en kundig te houden, coachen en trainen we hen regelmatig. Daarvoor gebruiken we opgenomen gesprekken.

Orderverwerking

Telefoontjes van klanten die iets bij u willen bestellen, mag u niet missen. U wilt daarom voorkomen dat (mogelijke) klanten in een wachtrij komen, of helemaal niet geholpen worden. Wij kunnen u ondersteunen, zodat klanten altijd hun bestelling kunnen doen. Samen helpen we al uw (mogelijke) klanten snel en adequaat.

Hoe werkt onze orderverwerking?

Telefoongesprekken naar ons doorschakelen kan permanent, of op piekmomenten. Om goed voorbereid te zijn op uw telefoontjes leren onze medewerkers uw bedrijf in trainingen kennen. Welke producten of diensten levert u, welke beleving wilt u uitstralen en wat zijn de antwoorden op de meest gestelde vragen?
Door deze voorkennis en door de heldere instructies in het telefoonsysteem zien onze medewerkers bij een binnenkomende oproep meteen dat het gaat om een orderverwerking van uw bedrijf. Wij staan de beller netjes te woord en voeren de bestelling door in uw backoffice-systeem. Eventueel kunnen wij ook de bestellingen via e-mail voor u verwerken.

meer diensten nodig?
Neem contact op voor informatie
of vrijblijvende offerte

Heeft u een vraag?

Bel ons op: (010) 280 33 33

Of laat ons u terugbellen: BEL MIJ

BEL ONS