CORRECTE EN EFFICIENTE E-MAILAFHANDELING

Call Care kan een deel van uw e-mailverkeer voor u verwerken. Samen met u organiseren we dit op een efficiƫnte manier. Hierdoor bespaart uw bedrijf zoveel mogelijk tijd. Onze medewerker helpen al verschillende helpdesks en klantenservices. Zij beantwoorden bijvoorbeeld alle veelgestelde vragen.

Wij zorgen voor een klantvriendelijke, correcte en snelle e-mailafhandeling. Alle e-mails worden binnen 24 uur op de door u gewenste manier beantwoord.

Onze waarde voor uw bedrijf kunnen wij inzichtelijk maken door wekelijkse of maandelijkse rapportages.

MOBIELE ONDERSTEUNING

WhatsApp is een modern communicatiemiddel, dat door steeds meer bedrijven wordt ingezet. Ook hierbij ondersteunt Call Care bedrijven.

Wij behandelen alle WhatsApp-berichten zo snel mogelijk, maar altijd binnen de afgesproken termijn. Ook de manier waarop wij deze berichten afhandelen, is afhankelijk van de werkwijze die in overleg wordt vastgelegd. Door onze rapportage van de afgehandelde WhatsApp-berichten behoudt u het overzicht.

meer diensten nodig?
Neem contact op voor informatie
of vrijblijvende offerte

Heeft u een vraag?

Bel ons op: (010) 280 33 33

Of laat ons u terugbellen: BEL MIJ

BEL ONS