Telefoonservice Advocatuur

Als professioneel kantoor in de advocatuur wilt u altijd bereikbaar zijn. Het maakt niet uit of dat een kantoor is met honderden medewerkers, of dat u uw kantoor alleen runt. Hoe uw situatie ook is, met onze telefoonservice bent u altijd bereikbaar voor cliënten en relaties.

Hoe werkt onze telefoonservice?

U kunt onze telefoonservice flexibel inzetten. U bepaalt zelf wanneer u telefoontjes naar ons doorschakelt. Als zelfstandig professional zal dat zijn op momenten dat u een afspraak heeft of op vakantie bent. Voor een groter kantoor bieden wij uitkomst op piekmomenten; als uw telefonistes een ander (telefoon)gesprek voeren, of even van hun werkplek zijn.

We zijn thuis in de advocatuur

Onze telefonistes hebben jarenlange ervaring met bij verschillende advocatenkantoren. Daardoor kennen zij juridische vaktermen, werken zij discreet en kennen zij het belang van geheimhouding in het vak. Onze telefonistes nemen berichten aan, schakelen dringende telefoontjes door en beantwoorden direct vragen van uw cliënten. Bovendien zijn ze bekend met de diverse specialisaties van advocaten.

Agendabeheer advocaten

Behalve de telefoonservice kunnen onze telefonistes ook de agenda van uw kantoor beheren. Met deze online agenda kunnen zij eenvoudig uw afspraken inplannen binnen de door u aangegeven beschikbare periodes. U bepaalt welke delen van uw agenda onze telefonistes mogen inzien. Dit geeft u de flexibiliteit om de taken van uw eigen telefoniste (deels) uit te besteden. Bij ziekte of vakantie kunt u eenvoudig alle taken aan ons uitbesteden. Zonder dat uw relaties daar iets van merken.

Neem contact op voor informatie
of vrijblijvende offerte