• Tijdens piekuren in uw telefoonverkeer
  • Als uw bedrijf te klein is om een telefoniste in dienst te nemen
  • Bij afwezigheid van uw eigen receptioniste, telefoniste of ander personeel
  • Wanneer u extra telefoonverkeer verwacht door bijvoorbeeld een marketing actie.
UW TELEFONISTE OP AFSTAND

Onze medewerker vervult tijdens het gesprek de rol van uw telefoniste. Deze rol is in elk bedrijf anders. Daarom maken we bij Call Care goede afspraken met onze klanten over de afhandeling van telefoongesprekken.

U ontvangt van ons een uniek doorschakelnummer, zodat de telefoniste weet wanneer een binnenkomend gesprek voor uw bedrijf bedoeld is. Vanaf de openingszin wordt er rekening gehouden met uw wensen. Van elk binnenkomend telefoongesprek wordt een beknopt en duidelijk verslag gemaakt. Zo blijft u goed op de hoogte van de communicatie met uw klanten en relaties.

Wij begrijpen dat flexibiliteit een belangrijk voordeel is van het gebruikmaken van de diensten van Call Care. Daarom kan de werkwijze geheel worden afgestemd op uw wensen. Ook kunt u gebruikmaken van onze diensten wanneer het u uitkomt.

FLEXIBELE WERKWIJZE

De afspraken die u met ons maakt zijn leidend voor de afhandeling van het telefoongesprek. Zo kunnen wij elk gesprek voor u doorverbinden, of van alle gesprekken een terugbelverzoek te noteren. Uitgebreidere instructies zijn gangbaar en geen enkel probleem. Dit geldt ook voor tijdelijke instructies, bijvoorbeeld tijdens vakantieperiodes. De verslagen van telefoongesprekken kunt u op verschillende manieren ontvangen. Zo kunt u ze onmiddelijk per e-mail krijgen, maar een dagelijks overzicht is ook een van de vele mogelijkheden.

Wij begrijpen dat flexibiliteit een belangrijk voordeel is van het gebruikmaken van een antwoordservice. Daarom kan de werkwijze geheel worden afgestemd op uw wensen. Ook kunt u gebruikmaken van onze diensten wanneer het u uitkomt.

Opvang overflow

Altijd goed bereikbaar zijn op uw algemene kantoornummer is een uitdaging, zelfs wanneer u een fulltime receptionist(e) hebt. Call Care kan u ondersteunen tijdens piekmomenten. In onze planning houden wij rekening met dagelijkse piekuren, feestdagen en vakanties. Bovendien geeft onze telefoonservice u flexibiliteit in geval van ziekte of bij verlof van de receptionist(e) of ander personeel.

Onze openingstijden

Standaard is Call Care op alle kantoordagen geopend van 08.00 tot 18.00 uur. Wanneer uw bedrijf 24 uur per dag of in de weekenden bereikbaar wil zijn, dan behoort dat ook tot de mogelijkheden.

meer diensten nodig?
Neem contact op voor informatie
of vrijblijvende offerte

Heeft u een vraag?

Bel ons op: (010) 280 33 33

Of laat ons u terugbellen: BEL MIJ

BEL ONS